søndag den 19. marts 2017

Coca Cola kort...


Det sidste kort jeg fik lavet på Convention var dette.
Og jeg tænkte at Cola passede meget godt til en Konfirmand *G*
Det ville nu også passe meget godt til mig - selvom jeg er en smule ældre ... eller noget :)
Jeg har brugt ensfarvet karton - og en Coca cola reklame som baggrund.
Den smukke sorte ramme er skåret med en Joy die.


Motivet fandt jeg på Pinterest og jeg har haft det liggende klar til brug i et års tid eller 2.


Til Konfirmanden er et stempel fra Danmore/Felicita design - og Tillykke er et Dixi craft stempel.
Labels er lavet med Nellie Snellen die - og pilen er vistnok fra et Lawn Fawn die sæt.


De små colaflasker er fra eBay



Blomster fra WO - og bladene er skåret med die fra Creative Expression.


Stjernerne er en CreaLies die.


1 kommentar:

  1. Kjempestilig konfirmasjonskort med artig motiv!
    Flotte detaljer og cola-flaskene er prikken over i'en :))

    SvarSlet