søndag den 19. februar 2017

Så begynder Konfirmations bestillingerne...


Dette er det første bestillingskort til Konfirmation i år.
Jeg kan jo allerbedst lide de kort hvor der er en stribe krav der skal opfyldes, men her skulle der bare navn og dato på - alt andet måtte jeg bestemme.
Så dette er resultatet - og et af de kort jeg fik lavet i klubben torsdag aften.


Papiret er fra en Joy 6 x 6 blok.


Pigen er et stempeltryk jeg har fået af Linda engang (Tak!)
Hun er stanset ud med Nellie Snellen die. 

Efeu rankerne er lavet med Joanna Sheen die.


Blomsten er igen en af de mange mange blomster Bodil, Cecilie og jeg fik hjem for nylig og den er mixet sammen med lidt andre.


Konfirmations tiden er som regel højsæson for mine JustRite alfabet stempler - og min Silhouette :) og i år er ingen undtagelse. 
Navn og dato er lavet med et JustRite sæt.
Blonden har jeg købt på Convention engang og borten er en Tim Holtz die.


Metalhjørne fra Dixi craft.


I går var der Scrap og Korthygge hos ScrapbookFun i Give - og hold op hvor var det en dejlig dag!
Jeg havde helt ondt i kæbe og mave af at grine!! 
Skønne skøre quinder at være sammen med! Så Tak for i går til jer der var med!


3 kommentarer:

  1. Et flott konfirmasjonskort du har laget her:)
    Fine detaljer som alltid, og jeg likte god de eføy, du har brukt:)
    Ønsker deg en fin søndag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlet