mandag den 20. februar 2017

Og en drenge konfirmand.


Endnu et bestillingskort.
Her skulle navn, dato og noget med computer være med.

Jeg har brugt papirer fra Gummiapan.
Sjovt hvordan nogle papirer der egentlig ligger så langt fra min smag er gået hen og blevet noget af mit absolutte yndlingspapir her til Konfirmationskortene.


Jeg har fundet den unge mand på nettet. Det er forbavsende svært at finde et fint og ikke tuttenuttet motiv af en ung mand med PC/laptop.
Jeg har skåret motivet med Nellie Snellen die, og jeg valgte at lave en ret asymetrisk udstansning så der blev plads til navn og dato på den.


Hullerne er lavet med en Kina die - og stjernen er en lækker die fra Joy.


Tillykke er en die fra Dixi craft - og det samme er alfabetet der er brugt til navn.
Datoen er lavet med JustRite stempler.


Det store blad er en die fra Creative Expression - og blomsterne er fra WO.


Stjerneborten er en die fra Joanna Sheen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar