lørdag den 4. februar 2017

Lidt neongrønt til en konfirmand.


Jeg har igen haft fat i de papirer fra Gummiapan jeg lod mig friste af for en lille månedstid siden.
De friske klare farver er super til konfirmationskort synes jeg.


Her er det et til en ung mand.


Motivet har jeg fra nettet.


Firkanterne er lavet med CreaLies die.


Teksten er et af de nye Dixi craft stempler - og er skåret ud med Spellbinders die.


En skøn blomst jeg lige har fået hjem - Cecilie, Bodil og jeg har sammen købt en ordentlig portion i flere forskellige farver.


Grenene er skåret med die fra Creative Expression, jeg har sat små grønne rhinstensstjerner på.


God lørdag derude. 

2 kommentarer:

  1. Et rigtig flot og frisk kort i skønne farver

    God lørdag til dig også, knus

    SvarSlet
  2. Utrolig fint! Nydelige farger :)

    SvarSlet