torsdag den 16. februar 2017

Kort til en jæger...


Og selvfølgelig med Verdens dejligste hund ;)

Jeg har brugt papir fra Joy (tror jeg)


Merete efterlyste udstansede flyvende ænder for nogle dage siden. Jeg tror ikke der findes en die med flyvende ænder..??
Men jeg startede Silhouetten op og fik skåret ænder til vores jægerkort.
Jeg har brugt et par stykker her. Geværet er også skåret på Silhouetten. 

Den smukke Kleiner Münsterländer har jeg fundet på nettet. Hun ligner fuldstændig min Tessa <3 nbsp="" p="">
Rammen omkring er skåret med die fra Joy.


Dunhammerne er fra Marianne design og Tillykke er en Dixi craft die.
Borten bag er lavet med et par af mine Martha Stewart punch.


Bregneblade fra Marianne design og lidt blandede WO blomster.


Og i aften skal jeg i klubben - så nu skal der pakkes kits igen. Denne gang er det bestillingskort der skal laves.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar