lørdag den 11. februar 2017

Konfirmationskort eller fødselsdagskort.


Jeg har igen haft gang i Gummiapans friske papirer. Og for hver gang jeg har dem fremme bliver jeg mere vild med dem.
De er da helt vilt lækre til Konfirmationskortene der snart har sæson.


Jeg har også brugt Old paper die fra gummiapan til dette kort.


Den flotte fyr er fundet på nettet.



Den lille blomst er en gammel die jeg har - og jeg aner ikke hvor den er fra - men fin ... det er den!


Storfavoritterne blandt mine tekststempler er helt klart de 6 nye serier fra Dixi craft - jeg bruger dem igen og igen!
Jeg har punchet teksten ud med EK punch.

Skoen købte jeg i Gavlhuset da vi var nogle stykker der var på tøsetur sidste år. Roserne er fra WO - og de flotte blade er lavet med en kina die.


Min gamle Joanna Sheen Stjernedie er blevet støvet af og er kommet i brug igen. Den er nu super flot. Og sugerør har jeg også hevet frem igen.


God weekend.


3 kommentarer:

  1. Hej
    Som altid laver du nogle flotte kort, kan godt forstå at du godt kan lide det papir det er super fint.
    Du laver nogle flotte blomster i foamiran, har søgt efter det på nettet, men syntes ikke, jeg kan finde ud af, hvor det kan købes, hvis du vil fortælle hvor det evt. kan købes, tror jeg vi er mange der vil blive glade.
    Rigtig god weekend
    Hilsen Tove

    SvarSlet
    Svar
    1. Foamiran er lige kommet hjem i ScrapbookFun i Give i dag.

      Slet
  2. Kult kort til en ung mann - og supre farger og pynt :))

    SvarSlet