tirsdag den 14. februar 2017

Fra en hyggelig dag.


I går var jeg til en rigtig Tøse hyggelig scrapdag hos Helle i Ikast.
Vi var faktisk utroligt produktive selvom vi også fik både snakket og grinet en masse - og fik masser af lækkert mad.
Jeg fik lavet hele 6 kort. Det ene var en lille udfordring Merete og jeg havde givet hinanden med at bruge det samme motiv fra et Pion papir.
Her er mit kort.


Papiret er selvfølgelig også fra Pion.


Hun er da også lidt fin - hende badenymfen. Jeg har stanset hende ud med MFT/DieNamic pierced oval.


Tillykke er et Hobbygros stempel, det er stanset ud med die fra Marianne design.


Sommerfuglene er klippet ud fra et Pion ark.


Borten med skaller er også fra et Pion ark, bling borten fandt jeg i skuffen *G*


Den lille sandal er fra eBay.

Skallerne er alle fra ScrapbookFun. Blomsterne er fra WO.

Og i aften er der Scrap og korthygge i ScrapbookFun - så skal der pakkes ting til nye kreative påfund.


1 kommentar:

  1. Et dekorativt og flott kort, med fine detaljer rundt et fint bilde:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlet