torsdag den 9. februar 2017

Flere Dixi craft kort.


Her er endnu et par kort lavet med stort set ene Dixi craft produkter
Papiret er fra en af de nye blokke der kom i januar.


Baby teksten er et af de nye stempler - jeg synes det var lidt smart at det passede fint i størrelse til ballonerne


Endnu et af de nye stempler - her har jeg også brugt baggrunden der følger med.


Blomsten er lavet med det nye die og stempelsæt der også kom i januar.
Bladene er en af mine store favoritter.


Motivet er en toppers.


Sutten er fra borten med mange sutter, jeg har bare klippet en fra.


Og så et guldbryllupskort.

Igen papir fra en af januar blokkene.


Stempel med baggrund er fra et af de 6 nye tekst-stempelsæt.


Blomsterne har jeg embosset med guld embossing, jeg lavede gaze blomster og lagde mellem lagene af papirsblomster.







1 kommentar:

  1. Disse kortene var nydelige, og så mange flotte dies du har brukt!
    Likte godt det herlige motivet med babyskoene :))

    SvarSlet