onsdag den 15. februar 2017

Et rigtigt tøsekort.


Eller...?  Måske nærmere et lillepige kort.
Jeg har igen forsøgt mig med et børnekort, dem kommer der en del af den næste tid tror jeg. Og så selvfølgelig Konfirmationskort.


Papiret er fra Pion design.


Missen er fundet på Pinterest og rammen er skåret med Spellbinders die.


Stemplet er igen et af mine nye favoritter fra Dixi craft.


Lidt blandede blomster, bladene er skåret på silhouetten.
Den lille katte charm har jeg haft liggende i årevis.
Borten med blomster er også fra et Pion papir, og den sorte blonde synes jeg bare passede godt ind.


Forleden var en af de dage hvor min silhouette kørte, det sker sjældent... !!
Men jeg fik jo i mit hovede at jeg ville have lavet nogle børnekort - så jeg ledte i mine filer efter brugbare ting til børn.
Poteaftrykket her blev et af dem.




1 kommentar:

  1. Dette var et søt og fint barnekort:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlet