mandag den 27. februar 2017

Et "Postkort" til søster.


Jeg havde egentlig en foamiran date med Mona og Cecilie i dag.
Mona er så rendt ind i en gang influenza og kunne ikke være med. Men Cecilie kom med lækkert morgenbrød og vi hyggede med fælles morgenmad.

Da vi så skulle til at give os i kast med blomsterkreationerne bimlede der en sms ind på min telefon:
Det kort jeg har bestilt... er det færdigt? For så bliver det hentet sidst på formiddagen.

SHIT!! 
Jeg vidste jo godt søsteren min skulle have et kort til først i marts... 
Jeg havde bare ikke lige tænkt på at først i marts er lige om straks.
--
Så jeg måtte lige meget hurtigt klaske et kort sammen, og det endte så sådan her:


Jeg er så glad for min CreaLies frimærke die når jeg får bestillinger på de kort til Postene, den er jo lidt oplagt dertil.


Til Jubilaren er et stempel jeg købte på Convention engang, jeg har stanset ud med Cheery Lynn banner, og bagved er der en udstansning med MFT/DieNamic banner.

Den store blomst er af ukendt mærke og de små er alle fra WO. Bladene er lavet med Creative Expression die.


Motivet måtte jeg lige hurtigt finde ..


Og trods "afbrydelsen" fik vi da også lavet lidt forskellige foamiran blomster og tilbragt et par super hyggelige timer på Billund Pizza og Steakhouse. (Billunds uden sammenligning bedste spisested)


1 kommentar:

  1. Flot kort trods huhejhast.. det var aldrig gået her 😊
    Fine blomster også... dem har jeg til gode at prøve.

    SvarSlet