lørdag den 18. februar 2017

Et kort til hestepigen.


Det sidste af de kort jeg fik lavet til Scraphygge i mandags var dette til en Konfirmand.

Jeg har brugt papir fra Maja design "Walking in the forrest"


Konfirmation er en die fra Dixi craft, stjernedoilyen er en die fra Marianne design.


Sommerfuglen er klippet ud af et ark fra Maja papiret.


Jeg valgte at vende udstansningen på hovedet? - ihvertfald modsat af oprindelig tiltænkt med dien, tror jeg.
Jeg har sat blå halvperler i gitteret. Blomsterne er fra WO.


Hesten har jeg fundet på Pinterest.

Den lille hestesko har jeg byttet mig til engang - jeg kan desværre ikke huske hos hvem. 


I dag er der Scrap og korthygge hos ScrapbookFun i Give. Iiihh hvor jeg glæder mig.
Har 12 kits klar *G* - så mon ikke jeg har mere end riigeligt med.

God weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar