tirsdag den 21. februar 2017

Et Jægerkort.


Lørdag var der Kort og Scraphygge hos ScrapbookFun i Give.
Det var en mega hyggelig og sjov dag - og lidt fik jeg da også lavet.
Blandt andet dette jægerkort.


Jeg kan ikke huske hvor papiret er fra, men det er et Verdenskort der er trykt på det.


Ænderne har jeg skåret på min silhouette.
Hjørnerne er købt i Søstrene Grene.


Jeg er ret vild med det skønne motiv med hunden. Det har jeg fundet på nettet.


Dunhammere er en die fra Marianne design.


En enkelt WO blomst, lidt Dixi craft bær og blade skåret med Creative expression die.


Riflen er en Dixi craft die.




1 kommentar:

  1. Så mange lekre kort du har laget i det siste!
    Jeg kan bare ikke få rost deg nok for alle de flotte detaljene du alltid har på kortene dine, Dorthe :))

    SvarSlet