fredag den 10. februar 2017

En solgul scooter


Jeg må vel bare erkende at jeg er blevet VILD med gult.
Jeg elsker at lave kort med gule farver - de bliver bare så friske og sommerlige.
Og her er et af de kort jeg lavede i klubben i går.


Papiret er fra Pion design.
Tillykke er skåret med Dixi craft die.


Motivet havde jeg liggende i mappen med print - så jeg aner ikke hvor jeg har det fra - men jeg er vild med det :)
Det er stanset ud med die fra Nellie Snellen.


Ballonerne er en Lin og Lene die. Jeg har sværtet gennem dien - og bagefter stregede jeg op med en tynd sort tush. Det bliver ikke sidste gang - for jeg er ret vild med effekten!


Den gule blomst har jeg lavet i foamiran. Bladene er lavet med die fra Marianne design.


Og der blev også plads til lidt WO blomster.
Filmstrimlen er en Joy craft die.


God weekend lige om snart! :)


2 kommentarer:

  1. Det er så fint. Så dejligt med alle de fine forklaringer, så vi andre også kan finde ud af det, tak 😄👍.
    Hej fra Heidi

    SvarSlet
  2. Herlig og sommerslig kort!
    Er enig i at "gult er kult" - og virkelig lekkert på kort :))
    God helg til deg!

    SvarSlet