mandag den 6. februar 2017

Dusty Attics februar moodboard.


Jeg har indviet mit nyindrettede scraphjørne med at lave dette LO.
Det er mit bidrag til Dusty Attics februar moodboard.
Jeg har brugt papirer fra Maja design "Summer crush"


Moodboard m. skitse ser sådan her ud. Og jeg har faktisk igen fulgt skitsen ret nøje. :)


Jeg har brugt en Dixi craft stencil og har lagt både sværte og glitter snow på igennem den.


Swirlsene er stykker af Sweet Pea Border DA0593. Jeg har blandet metallic lystre "Turquise", Alchemy wax "silver" og Studio multi medium "gloss" for at få en farve frem der passede til de andre ting på LOét.


Min nevø og hans kones smukke datter er et af mine yndlingsmotiver - og jeg har igen "lånt" hende til dette LO. 
Rammen er lavet af stykker af  Fancy trim #6 DA0588 - jeg har embosset den med Shabby Pink "Rose Minable" embossingpulver.



De små blomster har jeg limet på chipboard grenene - og så har jeg limet en lille perle i hver blomst.


Jeg har fundet min gamle Tim Holtz rosette die frem igen, det kan da godt være den skal lidt i brug igen - for de er da fine!



Bannerne er skåret med MFT/DieNamic die.


Rammen bag fotoet her er skåret med en lækker Crafty Ann die.


Flere swirls i chipboard.


Jeg har brugt kanten fra det ene stykke Maja papir som en lille bort på LOét 


Bogstaverne er også Dusty Attic chipboards, jeg har ikke indpakningen længere så jeg ved ikke hvad alfabetet hedder. De blev malet med resterne af min blanding til swirlsene.



Tak for besøget her. 

5 kommentarer:

  1. Thankyou for entering the February Challenge - your take on the sketch is amazing

    SvarSlet
  2. Oh wow this is such a wonderful layout and such a great take on the mood board & sketch STUNNING WORK....thank you so much for playing with us this month at the Dusty Attic blog and good luck hugs Amy

    SvarSlet
  3. Such a beautiful page and a fantastic interpretation of the Mood Board Challenge and sketch!! Thank you so much for sharing your creation with us at The Dusty Attic.

    SvarSlet
  4. Oh so beautiful! Just love your take on the Mood board! Thank you for joining us for the Dusty Attic Challenge this month!

    SvarSlet
  5. What an awesome take on this month's sketch at the Dusty Attic...Thank you for playing along with us ...

    SvarSlet