søndag den 5. februar 2017

3. og sidste.


Det sidste af de kort jeg fik lavet i klubben torsdag var dette.


Det er igen papirer fra gummiapan jeg har brugt, denne gang fra 2 forskellige pakker.


Motivet er fra nettet. 
Rammen er en Nellie Snellen die.


  Stemplet er et af mine nye favoritstempler fra de nye sæt fra Dixi craft. Jeg har punchet teksten ud med SU punch.


Bladene er lavet med Creative expression die.


Og igen har jeg brugt en af Bodils, Cecilies og mine nyindkøbte blomster.


I dag vil jeg hygge mig i Scrapkrogen. Jeg har nemlig lige lavet lidt om - og nu skal jeg have testet om det virker. 
Jeg købte denne hylde i genbrug for et par dage siden, så nu har jeg faktisk alle mine ting så jeg kan nå dem fra skrivebordet - det er FEDT!!


God søndag.

1 kommentar:

  1. Fine konfirmasjonskort du har laget!
    Nydelige motiv du har funnet, og det ble så bra med de herlige fargene på papiret :))
    Gratulerer med ny hylle, den ser flott ut :))

    SvarSlet