fredag den 20. januar 2017

Where the Roses grow


Den fine papirserie fra Pion design der kom lige før jul er i meget sarte pastelfarver.
Jeg fik serien i julegave, og her er mit første kort med papiret.

Jeg har faktisk ikke brugt udstansninger på kortet, kun fuzzy cuttings fra de forskellige papirer fra serien.


To a very special friend er fra arket med borter.


Motivet er selvfølgelig fra motivarket.


Sommerfuglene er også fra arket med borter.

Uret er fra et mønsterark med ene ure.


Og så passede en af mine allerførste hjemmelavede foamiran blomster lige i farve til kortet :)
Jeg skal så meget have fat i mere hvidt foamiran



Her er mine 4 første blomster, 

Jeg valgte at tegne mørkegrønne stitch på de fleste ting på kortet da det ellers næsten "flød sammen" p.g.a. de sarte, næsten gennemsigtige, pasteller.


Men uanset - så er det nu en ret fin serie - og jeg skal helt klart lave flere kort med det papir.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar