tirsdag den 3. januar 2017

Omsider et par kort igen.


Godt Nytår !!!

Det er efterhånden et pænt stykke tid siden jeg har lavet noget kreativt - ihvertfald som jeg har kunnet blogge om.

Men i går sad jeg og nørklede med et par bestillinger fra en ung mand.

Da der er billeder på af modtagerne har jeg dækket ansigterne til, man må jo ikke bare lægge billeder op af andre mennesker.


Jeg har brugt papir fra Prima til kortet her.


Hjerterne er lavet med CreaLies die. Chevron borten er en die fra MFT/DieNamic.

Bladene er lavet med die fra Dixi craft - blomsterne er også fra Dixi craft.
Tillykke er en Nellie Snellen die.


Jeg har brugt et par forskellige rammer der begge er lavet med Joy dies.


Også til dette kort er der brugt papir fra Prima.


Metalhjørnerne er fra Dixi craft 

Blomsterne skulle matche blomsten i mønsteret i papiret. Der er altså ikke mange blomster i den farve har jeg så fundet ud af ...!

Doilyen bag billederne er en udgået Prima die, og den lille doily jeg har lagt over fotoet er lavet med en MFT/DieNamic die.


2 kommentarer:

  1. Likte godt det øverste kortet. Delikate farger og elegant pyntet.
    Godt nytt år til deg :)

    SvarSlet
  2. Godt nytt år, Dorthe!
    Flotte kort du har laget her, det første er nok en favoritt hos meg også :))
    Godt å se deg i kortlagingsmodus igjen :))

    SvarSlet