torsdag den 12. januar 2017

Love & Cherish


Jeg er blevet total hook på at lave LO igen, jeg havde vist glemt hvor hyggeligt det er.
Men nu har jeg lavet endnu et.
Det er mit bidrag til januar måneds mood board hos Maja design.


Jeg har brugt papirer fra Maja designs "Vintage Romance" 

Mood boardet ser sådan her ud.

MB-January17

Hjertet er et chipboard hjerte, jeg malede med gesso og dryssede diamond dust på men det var vådt, da det var tørret fik det et par strøg inca gold gilders paste.
Love er en rubon.

Jeg har leget lidt med stencils forskellige steder på LO´et - det kunne sagtens blive en ny dille hos mig, jeg har aldrig rigtig gjort det før.
De små resin hjørner er fra Prima.


Den halve doily er fra bagstykket af en blomsterindpakning fra Prima, Den lyserøde er en gammel filtramme jeg klippede i stykker - og i midten er det et chipboard.


Hjørnet er en del af et ret stort, men meget spinkelt chipboard hjørne der var blevet noget sølle at kigge på, Så jeg klippede de store hjørner fra hinanden og har brugt dem lidt hist og her.


Lidt mere stencil.

Love er skåret med die fra Marianne design.

Endnu et chipboard.


Brudgommens knaphulsblomst blev indrammet i en lille EK ramme. Den var egentlig meget "Guld" men jeg gav den en gang gesso og lidt sværte.


Som altid en portion blomster. Uret er fra Prima og blondebladene er fra mine gemmer.

Lidt mere af de skrøbelige chipboards hjørner, de er embosset med lyserødt WOW pulver.
"krystal dimsen" er fra Tim Holtz.


Blonde og gaze og endnu lidt chipboard.


SÅ hyggeligt at fordybe sig i et LO igen. Glæder mig allerede til det næste :)



2 kommentarer:

  1. Denne var flott, jeg finner nye detaljer hver gang jeg kikker på den :))
    Dette er noe du kan, Dorthe!

    SvarSlet
  2. Det er så smukt... godt du er i gang igen, for du laver de lækreste Lo'er ( også )

    God søndag eftermiddag, knus

    SvarSlet