onsdag den 18. januar 2017

Lidt glade farver.


Normalt er jeg mest til støvede og dushe farver i vintage og shabby stil. Men engang imellem trænger jeg godtnok til lidt glade og klare farver.
Her er det så at det nogle gange er lidt farligt at arbejde i en scrapbutik - hihi...
For forleden pakkede jeg en pakke af Gummiapans papirer ud - og da jeg bredte dem ud i en vifte og kunne se de fine mønstre var jeg solgt.
Jeg var nødt til at købe et større udvalgt med mig hjem - for hvad pokker skal man vælge?? 
Og nu hvor det snart er tid for Konfirmation må der gerne være lidt knald på farven.

Her er mit første kort med papiret derfra.





Papiret blev valgt ud fra farverne i motivet, som jeg iøvrigt har fundet på Pinterest.
Ovalen er skåret med CreaLies die og rammen bagved er en Joy die.


Den nye die med 4 forskellige bolde fra Dixi craft var jo lige helt perfekt her. Bolden er skåret i orange slibekarton og så tegnede jeg striberne med hvid gel pen.
Skoene er en die fra Joanna Sheen.


Lidt blomster har jeg det bedst med ;) - boblerne er skåret med en die fra Memory Box. Stjerne borten er også en Memory Box die.


Tillykke er også en af de nye Dixi craft dies. Ternene er en bort lavet med Cheery Lynn die.


De fede metal knapper er nogle jeg har fået af Tina engang.

Tak hvis du har kigget med, smid gerne en kommentar :) 

1 kommentar:

  1. Knallstilig kort, Dorthe!
    Flotte farger på de arkene, skjønner du falt for dem :))

    SvarSlet