mandag den 23. januar 2017

Gult og sort.


Det sidste af kortene jeg lavede torsdag aften var dette.

Papiret er fra Gummiapan, det er altså super velegnet til bl.a. Konfirmationskort.


Motivet er fra Pinterest og er skåret ud med CreaLies stitched oval.

Teksten er et af de nye Dixi craft stempler, stanset ud med Spellbinders.

De små stjerner er en Memory Box die jeg købte for et par år siden - men vist aldrig har brugt før *G* - Det må der laves om på!!


Blomster fra WildOrchid. Bladene er skåret med die fra Memory Box.


Doilyen er fra Prima.




I dag skal jeg i gang med en større sortering af mine Scrapsager, det er ret tiltrængt - hihi.
Så jeg sætter nok en del til salg de næste par uger inde i min FB gruppe Kort og andet (S)crap.

2 kommentarer:

  1. Så stilig med "dramatiske" farger :) Perfekt til kort til unge jenter.

    SvarSlet
  2. Så lækkert et kort til de unge konfirmander


    God tirsdag til dig, knus

    SvarSlet