torsdag den 19. januar 2017

Endnu et kort fra tirsdagshygge


Her er det andet af de kort jeg fik lavet i ScrapbookFun tirsdag aften.


Papiret er fra Pion design.
Rammen er skåret med en Joy die.


Det smukke motiv har jeg fundet på Pinterest. Jeg tænker det egner sig til både Konfirmation og Fødselsdag.


Mine yndlings Dixi craft blade. Det er dem der sidder midt i kransen af blade, hvis nu i skulle lede efter dem ;)

md0030

Blomsterne er dels fra Kort & Godt og WildOrchid.


Jeg har brugt et af de nye super lækre stempler fra Dixi craft.
Sommerfuglen er fra et stykke Pion papir.


Flere blomster - og en gammel dims fra Prima ... en trinket tror jeg den hedder?


Og så et lille stykke smuk blonde.



2 kommentarer:

  1. Så smukt et kort i skønne farver

    God dag til dig, knus

    SvarSlet
  2. Bare helt nydelig <3
    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlet