fredag den 6. januar 2017

Efter næsten 2 år....


har jeg igen vovet mig ud i at lave et LO.
Jeg har gennem et par måneder haft lyst til igen at forsøge mig med et LO, men er bare ikke rigtig lige kommet i gang.
Men forleden fandt jeg Dusty Attics Januar moodboard - og så fik jeg "sparket"

Så til klubaften i går havde jeg forberedt et LO kit - og det kom der dette layout ud af.


Layoutet er mit bidrag til Dusty Attics Januar Moodboard udfordring.
Jeg har brugt papirer fra Riddersholm.


Moodboardet ser sådan ud. Jeg har fulgt skitsen temmeligt meget - jeg tror det lige handler om at komme i "LO mood" igen. Og farverne sneg sig også med ind på mit LO.


 Rammen er fra Dusty Attic - jeg har embosset den med "Vintage Magic blue" fra Sweet Dixie.
Uret er fra Dusty Attic (jeg elsker deres chipboards!)
Her er brugt en del forskellige blomster.


Hjertet her er også fra Dusty Attic, det er embosset med samme pulver som rammen.
Egentlig er det et halvt chipboard fra en pakke snekrystaller - men jeg har delt den i 2.


Bannerne er skåret med die fra MFT/DieNamic.
Det midterste fik en gang Metallic Lustre "Brilliant Turquise"


Sommerfuglen er et stempel fra Prima, Metaldimsen er med i pakken med stemplerne, jeg synes de sampak er ret fede.
Barkstjernerne er vist fra Netto, jeg har smurt lidt Gilders Paste "Patina" og Inca gold" på dem.


Jeg har lagt modelling paste på gennem en Dixi craft stencil. (jeg tror denne stencil er min favorit lige pt, den er så fin) Også her har jeg gnedet lidt gilders paste på.
Bogstaverne er DA chipboards der fik en smule stigkles "Turquise"
Skiltet er købt "brugt"


Fuglehuset er fra Prima.


Billede og inderst ring er skåret med CreaLies stitched die, scallopcirklen er lavet med EK punch.


Endnu en DA chippie.




Hold nu op hvor jeg hyggede mig da jeg endelig kom i gang med LO´et.
Dem kommer der helt sikkert flere af.
Charlotte og jeg har faktisk også udfordret hinanden til at lave mindst et LO og et kort hver måned i 2017. Så... det bliver hyggeligt! (ikke Charlotte? - hehe)



4 kommentarer:

  1. Denne var flott, Dorthe!
    Så mange fine detaljer og nydelige farger :))
    Ønsker deg en fin weekend!

    SvarSlet
  2. Denne LO likte jeg veldig godt:)
    Likte opsettet, fargene og detaljene du har brukt her:)
    Blir spennende å se flere av LO fra deg:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlet
  3. Such a beautiful page and a lovely take on this month's Mood Board. Thanks so much for sharing with us at The Dusty Attic.

    SvarSlet