lørdag den 3. december 2016

Mere fra min Julebog.


I dag får i endnu 6 sider fra min julebog - og så er jeg altså ikke nået længere endnu.

Side 9 er lavet til at opbevare opskrifterne på årets julebag, jeg skriver opskrifterne på små kort, og jeg gider kun gemme på de traditionelle kageopskrifter der bliver bagt hvert år.
Og så lige verdens bedste æbleskiver - :)


Side 10 - her skal jeg lige have lavet endnu et par tags til lommen, og så ser jeg hvad der ellers skal gemmes deri.


Side 11 har bare en lang "strop" hvor jeg kan gemme årets julekort bagved.
Kan de ikke være der finder jeg nok endnu en side der kan bruges.
Jeg skal ved lejlighed have lavet lidt tekster til nogle af siderne - bl.a. denne.


Side 12 er endnu en side i blå og brune farver.
Jeg kører videre med Maja papir og Studio Light pynt.


Side 13 - Lygtepælen er en jeg "stjal" fra Charlotte i klubben torsdag aften :) 
Den er iøvrigt skåret med die fra Tutti design.


Og her på side 14 er det vist gået lidt hurtigt - der er en bort der skal rettes lidt op kan jeg se :) 


Hele mandag er afsat til at arbejde videre med bogen - i selskab af 5 fantastiske tøser!!
Iiih hvor jeg glæder mig!

7 kommentarer:

  1. Skønt at du kommer længere i din fine julebog : ) kunne jeg måske få den opskrift på dine æbleskiver : ))))) den vil jeg gerne prøve.
    Uha det skal nok blive hyggeligt på mandag, altid dejligt med godt scrapselskab
    Glædelig 3 december

    SvarSlet
  2. Så flott boka blir, og så mange detaljer du tar deg tid til å få med!
    Skjønner du koser deg med dette :))
    God helg til deg!

    SvarSlet
  3. Så flotte sider, du får kreeret. Det bliver spændende at se, hvad det ender med efter mandag ;)

    SvarSlet
  4. Flere lækre sider...
    Jeg er IMPONERET...
    Hvor bliver den flot. Spændt på at se hvad du finder på på mandag ;)
    Ha' en dejlig (rest)dag.

    SvarSlet
  5. Lækre farver og mange flotte detaljer, god søndag til dig

    SvarSlet
  6. Skøn december Daily med lækre finesser, godt jeg stadig kan nå at lure fif af fra jer andre. Skønt du deler glæder mig til at følge med i, hvad du ellers får lavet

    SvarSlet
  7. Den bliver såå fin - glæder mig til at se resultatet

    SvarSlet