fredag den 16. december 2016

Juleblogningen der gik i kage....


... men nå - sådan er der jo så meget. 😍

I dag vil jeg vise et kort jeg lavede til "Jagten på de 8 kortmagere" der pt kører i The Paper Crafting online magasinet.

Jeg brugte papirer fra Maja design til mit kort.


Motivet er også fra et Maja design papir.


Det store snefnug bag motivet er en Joy die.


Jeg har lavet et par snefnug i det foam man kan varme med varmepistol og forme lidt. Jeg købte det i ScrapbookFun i efteråret 😍


Juletræerne er også en Joy die. Sneen er en pen fra Nellie Snellen.


Kælken er endnu en Joy die.


Jeg har brugt forskellige blomster fra WO - og endnu et foam snefnug.


Jeg er lidt vild med det foam ... hehe  😇




Jeg har ikke haft tid til at få blogget de sidste par dage - men nu har jeg F E R I E .... heeelt til næste år - jubiiiiiiii  

3 kommentarer:

  1. Herlig julekort med skjønne detaljer!
    God helg til deg!

    SvarSlet
  2. Flot julekort, du har kreeret.
    Nyd ferien - jeg ser SÅ meget frem til ferien onsdag eftermiddag ...

    SvarSlet