torsdag den 1. december 2016

Jeg blogger i December.




Der var engang......
det var i de gode gamle dage da Scrapsisters forum stadig eksisterede - og der var gang i bloggene rundt omkring.
Dengang blev der blogget meget og flittigt - og der blev lavet en tradition om at juleblogge hver dag i December.
Det var helt utroligt hyggeligt - og tænk... dengang fik man også kommentarer fra de der besøgte ens blog.
Nå men.....  Nu er vi så igen, efter initiativ af Birgit, en lille flok bloggere der er blevet enige om at give det endnu et forsøg med Juleblogningen.

I kan tilmelde Jeres blogge ved at kommentere på tråden på Scrapsisters 2.0 på FB siden - eller I kan kommentere under dette opslag - og husk at opgive Jeres blogadresse.
Så laver jeg i morgen en liste over December bloggere på Scrapsisters siden - og her på bloggen.

-------

Mit blogindlæg i dag er dog ikke særlig julet - men det behøver det så heller ikke at være.

Jeg har nemlig lavet en gammel bog om til en "Teknik bog"  - en bog hvor jeg vil afprøve forskellige teknikker - og skriver en smule om hver teknik - så jeg senere også kan huske hvad jeg gjorde.

Forleden aften lavede jeg så min første side og den kom til at se sådan her ud.


Det er ikke nødvendigvis kønt det der bliver lavet i bogen - men sjovt - det er det.
Her har jeg leget med noget gammelt Studio multi media Gloss jeg havde gemt i en skuffe - og herpå dryssede jeg Utee og smeltede med varmepistol.


Her er det Sten farve jeg har leget med - og dew drops.


Jeg synes næsten det sjoveste så er at pynte oveni mine tests - så bogen (ihvertfald i min verden) er lidt mere spændende at kigge i.


Jeg har lavet en lomme bag billedet hvor jeg gemmer mine notater for siden.


Jeg håber at rigtig mange af Jer der blogger vil tilmelde Jer December blogningen.
Glædelig 1. December!

7 kommentarer:

  1. Spennende prosjekt med denne boken din, Dorthe! Gleder meg til fortsettelsen :))
    Skulle gjerne blogget hver dag i desember, men jeg er bortreist så mye denne måneden at det blir umulig - kanskje et annet år...
    Lykke til med bloggingen!

    SvarSlet
  2. Ser Godt ud : ) håber vi får nogle flere med, det er simpelhen SÅ hyggeligt at komme rundt i blogland. Vi ses

    SvarSlet
  3. Synes det ser så spændende, inspirerende og8 læring ud med den bog, fed idé !!

    SvarSlet
  4. Jeg regner også med jeg vil prøve at få blogget alle dage i december :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gider du smide din blogadresse her i en kommentar - så sætter jeg dig på listen :)

      Slet
  5. WOW... god idé og spændende med de forskellige teknikker du får prøvet.
    Jeg er med på at blogge i julemåneden (næsten) hver dag.
    Min blogadresse er: margitbloch.blogspot.dk
    Vi ses...:)

    SvarSlet
  6. Det lyder som en sjov og god ide at have en teknik-bog, for det kan jo være svært at huske det hele, som man giver sig i kast med. Jeg selv har prøvet at genfinde noget, jeg har prøvet tidligere til stor glæde igen, så den bog må være en sand inspirations-kilde fremover

    SvarSlet