fredag den 2. december 2016

Endnu 4 sider i min December bog.



Jeg viste for et par uger siden første del af min December-bog.
I kan se indlægget HER

Og her følger så de næste 4 sider i bogen.

Side 5 blev i blå og brune nuancer.
Der er igen lavet en lomme til små historier, billeder eller andet hyggeligt.


På side 6 har jeg lavet en ekstra flap ...


og på flappen er der lavet en vellum lomme, der er også en lodret lomme på selve side 6.


Side 7 ser sådan ud. I julerøde farver.
Jeg forsætter med Maja papir og Studio Light pynt ... Jeg synes det passer ret godt sammen.


På side 8 har jeg igen lavet en ekstra flap.
Teksten nederst er trykt på vellum.


Jeg har endnu ikke pyntet flappen bagpå men jeg hitter nok på noget.


Det tager tid med bogen - men det skrider da langsomt fremad.

---

Jeg har lavet en liste over årets julebloggere - der er link til den øverst i sidebarren.
Men det er ikke for sent at tilmelde sig - jeg redigerer gerne.

7 kommentarer:

  1. Det er så spændende at følge. Får helt lyst til at prøve det, må se om jeg jan få tid. Men tak for super inspiration og fine forklaringer 😄

    SvarSlet
  2. Ser godt ud med din julebog, det tager tid, men det er jo det hele vær.
    Fedt at du har langt listen her også, den kan hurtig forsvinde på FB
    Glædelig 2 december

    SvarSlet
  3. Hold da helt op.... hvor er den flot.
    Men sikke et arbejde - selvom det bliver herligt, når den bliver færdig.
    Herligt med bloglisten.
    God dag.

    SvarSlet
  4. Super fin med lækre detaljer, jeg har planer om en årbog jeg har lavet det i 2014 og 15 men har sprunget 16 over men savner lidt at dokumentere hvad der er sket. God 2. December knus

    SvarSlet
  5. Hvor ser det godt ud , den er mega flot , stort arbejde <:-)

    SvarSlet
  6. Det kan godt ske, at du ikke laver albums, men det ser da ud til, at du hygger dig med dette projekt og hvor ser det skønt ud - rigtig julet

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare flot. Dejligt at de, hvor du hygger med bogen, mange skønne detaljer og ideer, som kan lures af. Skønne farver.

    SvarSlet