onsdag den 7. december 2016

En stemplet træskive.


Beklager at jeg missede gårsdagens blogindlæg - men Konkurrencen på Facebook tog pænt meget af min tid - og så var der også lidt andet der skulle laves.

Men i dag er jeg med igen - og det er IKKE et julekort - men et Herrekort jeg vil vise Jer.


Jeg har brugt papir fra Bo Bunny


Krondyret er et stempel fra Craft emotion - jeg har stemplet på en træskive.
Der er monteret blonde og pom pombånd bagpå skiven.


Spindelvævsrammen er en die fra Marianne design, det samme er fyrregrenene.


Og riflen er en Dixi craft die. Jeg har skåret en brun og en sort - og klippet og limet lidt.

Tillykke er et stempel fra Stampendous.

Og alt der er brugt til kortet er fra ScrapbookFun :)


4 kommentarer:

  1. Det tænkte jeg nok at du havde travlt med den konkurrance : )
    Velkommen tilbage tihi.....
    Flot kort og god ide at bruge den træskive på kortet, især fordi der er jagt : ) har slev et par stykker liggende fra et gammelt studio Calico kit : )

    SvarSlet
  2. Flott herrekort i nydelige "høstfarger"!
    Fint med motivet på treskiven :))

    SvarSlet
  3. WOW... t lækkert "jagt-kort".
    Jeg har nørklet med et kobberbryllupskort i dag... men kan først vise det senere på måneden ;)
    God aften.

    SvarSlet