tirsdag den 13. december 2016

En mand med motorsav.



Og noget med træfældning, og et navn og et tal ... men INGEN blomster.!..!


Nåmn...  det er jo den slags udfordringer jeg synes er aller sjovest - Og her er resultatet så.


Jeg har igen brugt mit absolutte yndlings alfabet - det er fra Dixi craft og er SÅ fint!!
Her har jeg skåret i bølgepap.


Spindelvævsrammen er fra Marianne design, Tillykke er en Nellie Snellen die.


De store tal er en MFT/DieNamic die. Ternene er en Cheery Lynn die.
De fede metal knapper har jeg fået af Tina (Tak!)


Og manden fandt jeg på nettet.



4 kommentarer:

  1. Det klarede du jo lige så flot som du altid klarer dine udfordringer på kort... lækkert kort

    ha en dejlig dag, knus

    SvarSlet
  2. Ej... hvor er det FEDT...
    Et rigtig MANDEkort... det kunne godt blive "gemt bag ørt"...
    GOD idé med bølgepap - det gør det råt.
    IGEN... en fuldtræffer ;)
    God 13. december

    SvarSlet
  3. Fedt herreskort pips : ) udfordringer af den slags elsker jeg osse, så skal man være ekstra kreativ

    SvarSlet