mandag den 5. december 2016

En dag i hyggens tegn.


I dag skal jeg stor hygge hele dagen - sammen med 5 fantastiske piger.
Iiihh hvor jeg glæder mig.

Vi skal besøge Cecilie - og da hendes yndlingskager er Havregrynskager - bagte jeg lige en stak af dem i går - så er der lidt til kaffen.


De er på størrelse med en kagetallerken - sådan cirka - haha.

God 5. december.

Jeg er iøvrigt i fuld gang med at arrangere en julekonkurrence på Facebook gruppen Kort og Scrap Inspiration. Det er til nu lykkedes mig at samle 10 sponsorer, og der kommer muligvis endnu et par stykker.
Vi starter i morgen :)

6 kommentarer:

  1. Lyder hyggeligt.... ha en dejlig dag, knus

    SvarSlet
  2. Det lyder super hyggeligt :)

    SvarSlet
  3. Ha en hyggelig dag �� Ligger under dynen og har lidt ondt af mig selv ��

    SvarSlet
  4. Ser gode ud dine kager : ) håber i får en super hyggelig dag. Lyder spændene med julekonkurrence og flot at du har fået samlet så mange sponsore : )

    SvarSlet
  5. Det lyder som en hyggelig og meget snaksalig dag, du har dig i dag. Og kan godt forstå glæden over de "små"-kager. De smager også ganske godt (sagt på jysk ;))

    SvarSlet
  6. Eijj... det lyder HYGSOMT ;)
    Og de der STORE småkager ser der KANON lækre ud!!
    Hyg dig...

    SvarSlet