lørdag den 10. december 2016

Blomsterbergs klassiske havregrynskugler.


Forleden da vi skulle til afslutning i Scrapklubben - opdagede jeg henad ved 16 tiden at der stod i opslaget i gruppen, at vi skulle have lidt guf med.
Hmmm...!?! 
Jeg havde ikke lige noget på lager - og bilen var ikke hjemme.
Så jeg gik på nettet og "Google er din ven"

og der blev lynhurtigt lavet en portion.
Jeg skiftede dog noget af smørret ud med juice - og tilføjede mere havregryn.
Og de blev ret gode.


God 10. december.

6 kommentarer:

  1. Åh ja Google har reddet mig ud af et par problemer fnissss...
    Ser gode ud dine havregrynskugler mums.
    God 10 december

    SvarSlet
  2. Uhmmm ... hjemmelavet konfekt er bare det bedste.

    God weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Jamen... surt man ikke lige kan hapse en bid...
    De ser fristende og gode ud...
    God WE

    SvarSlet
  4. De ser rigtig lækre ud. Jeg skal da vist have afprøvet det med at tilføje appelsinjuice i stedet for noget af smørret - tak for fiffet
    God weekend

    SvarSlet
  5. De ser lækre ud og jeg tænker også at prøve juice i stedet for noget smør

    SvarSlet
  6. Ser så lækre ud... de må vist prøves. Helt sikkert lækkert med lidt juice i

    God 3. søndag i advent, knus

    SvarSlet