mandag den 7. november 2016

Sølv og guld...


Dette julekort lavede jeg også til Scraphygge i Løvel i lørdags.


Papiret er fra en gammel Papermania juleblok.


Min yndlingsnisse er blevet lavet til en sephiafarvet lille uldtot.
Rammen omkring er skåret med en lækker ny die fra Joy.


Jeg er vild med hjerteborten der er skåret med en Rayher die.


God Jul er en af de nye die der er kommet hjem hos ScrapbookFun - de er både lækre og billige - og det kan vi korttosser jo godt lide :)
Og jeg tror snart Charlotte får dem lagt ind i Webshoppen også.
Guld kageservietten er vistnok fra Prima... 


Jeg har lavet nogle guld rulleblomster og mixet med lidt færdigkøbte roser.


De små sølvstjerner er købt "brugt"

De små flethjerter er endnu en af de nye Gummiapan dies der er kommet hjem i butikken.



1 kommentar: