torsdag den 3. november 2016

Mere Jul med Pion.


Endnu et julekort.

Jeg har igen brugt papirer fra Pion design.


God Jul er en die fra Norge, ovalen er lavet med MFT/DieNamic die - og snefnugget er lavet med die fra Marianne design.
Julemandens støvler er en die fra QuicKutz - (dem er der minus 70 ... eller er det 75% på i ScrapboohFuns fysiske butik)


Blomster fra WO - de små bjælder havde jeg i mine gemmer (der er meget i mine gemmer - haha)


Motivet er fra et Pion motivark, jeg synes det er så fedt når der er motiver der passer til en papirserie i både tema og farve.
Snefnug kransen er en die fra Joy.


Det samme er snefnug borten.



God torsdag.

3 kommentarer:

  1. Et herlig julekort, Dorthe! Kommer i julestemning av å kikke på det :))
    Flotte dies du har brukt, og de nissestøvlene er prikken over i'en, så stilige.
    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlet
  2. Det er et fantastisk flot julekort du har lavet.
    De støvler er da super skønne, en skam de kun sælges i den fysiske butik, men sådan er det jo;)

    SvarSlet
    Svar
    1. De blev også total udsolgt i dag :)

      Slet