onsdag den 9. november 2016

Maja designs November mood board.


I aftes til korthygge hos ScrapbookFun fik jeg lavet et par kort.

Mit kort ser sådan her ud:

Og månedens Mood board er her:


Jeg har brugt papirer fra Maja Designs nye juleserie "I wish" - Og kortbasen har jeg lavet med frimærke die fra CreaLies.



Det søde motiv er fra seriens motivark - jeg tror dette motiv er mit yndlings. - Men de er nu alle fine!


En tredobbelt sløjfe i twine, pyntet med en perle fra Prima - og et lille metalskilt fra Tim Holtz med juleønsker.


Vanterne er en die fra Joy, og snefnug ranken er en Marianne design die.


Teksten står egentlig over den søde pige på motivet - men jeg valgte at skære teksten ud og beskære motivet lidt. Jeg har skåret både tekst og burlap med banner die fra MFT/DieNamic.


Grenene er skåret med Tim Holtz die - kristtjørne er en Craft & You design die.
Den store blomst er købt på eBay - sukkerbær er fra ScrapbookFun.


Det er nu så hyggeligt at arbejde med Mood board - det må jeg se at blive lidt bedre til at få gjort.

God onsdag!


4 kommentarer:

  1. Dejligt julekort med mange lækre detaljer.

    SvarSlet
  2. Helt nydelig!
    Så mange flotte detaljer og motivet er supersøtt :))

    SvarSlet
  3. Koselig julekort med flotte detaljer.

    SvarSlet
  4. så vakkert julekort , herligt motiv og nydelige detaljer. klem Synnøve

    SvarSlet