torsdag den 20. oktober 2016

Pions lækre julepapir.


Man bliver da også fristet hele tiden med denne hobby :)
Forleden pakkede jeg papir kollektioner i butikken og så endte det da selvfølgelig med at den ene af de nye Pion juleserier måtte med mig hjem.

Det er serien "The night before Christmas" - og her er det første af kortene jeg har lavet med det fine papir.


Der er 2 skønne motivark til den serie - og motivet her er fra det ene ark.
Rammen er en Yvonne design die.
Jeg har skåret den ud i det helt fantastisk lækre ensfarvede Pion design karton.
Det er jeg godtnok faldet helt pladask for efter jeg købte de første 5 ark for noget tid siden, og i går måtte der endnu en stak med mig hjem. Farverne er så fine og kartonet er kraftigt og fint.


Fra et andet ark i serien har jeg klippet dette tag. Men jeg synes det var synd hvis klokkerne blev gemt bag rammen - så jeg skar dem fri og løftede dem ud over rammen.


Stjernen er vist noget af det første pynt jeg købte til scrap. Den er egentlig bare klar - og lidt kedelig... men jeg klippede lidt affald af det blå karton til så det passede under stjernen, og nu er den pludselig synlig.



Teksten er fra arket med diverse borter.  Bærrene er lavet med Tim Holtz die. Jeg har igen skåret i 2 farver og har klippet og klistret lidt.


Dejlige blomster fra WO.



Hav en skøn torsdag!

4 kommentarer:

  1. Ja.fristelser er det heile tida i denne hobbyen vår :)
    Eit nydelig og nostalgisk julekort.

    SvarSlet
  2. Fristelser er der nok af og dejligt for det!

    Smukt kort i skønne papirer.

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Nydelig julekort , så fine blomster og motiv. Så fin den detaljen med klokkene som vises oppå rammen . Klem Synnøve

    SvarSlet