tirsdag den 4. oktober 2016

Nyd dagen .....


Jeg er rendt ind i en gang feber, snotten og ondt i halsen, og har egentlig stort set lagt i sengen siden sidst på dagen i går. Men det er sgi da ikke til at holde ud at ligge der - så får man jo bare ondt i hele kadaveret - så nu har jeg plantet mig ved computeren istedet.

Her er endnu et af kortene jeg fik lavet på Convention.

Her er det Maja design papir og motiv jeg har brugt.


Cyklen er fra 6" x 6" blokken "Summer crush" - Jeg har skåret både den og rammerne med Nellie Snellen pierced die.


Stemplet er et af dem vi fik lavet og sponsoreret til SiB i år, teksten er stanset ud med MFT/DieNamic die.
Bagved har jeg lavet en udstansning med en Spellbinders.


Både doily og hjertebort er dies fra Joy. 

Filmstrimlen er også en Joy die. Blomsterne er fra WO - undtagen den buskede ... den husker jeg ikke hvor er fra.


Jeg elsker de duche farver i Maja designs papirer!


God tirsdag.

1 kommentar:

  1. Nydelig kort, og pynten harmonerer perfekt med motivet!
    Ikke noe særlig å ha det som du er nå - så ønsker deg riktig god bedring <3

    SvarSlet