torsdag den 27. oktober 2016

Mere "Post-kort"


Jeg får af og til lov at lave et kort med Post tema da min søster arbejder ved Postvæsnet.
Her er endnu et af slagsen.

Selve kortbasen er skåret med die fra CreaLies, jeg kan godt fornemme at den bliver et kæmpe hit her ved mig.
Papiret er fra restekassen.


Motivet har jeg fundet på nettet, rammen er en Marianne design die, og de små frimærker er også fundet via google.


Blomsterne blev postkasserøde. Jeg skal vel egentlig snart til at lave dem blå istedet (ÆV!)
Det kommer til at kræve lidt tilvænning.


Nu er det her så heldigvis til et postbud der arbejdede ved postvæsnet mens de var "Røde" - Så det bestemte jeg at kortet skulle være!

Igen har jeg brugt et af mine skønne Orion stempler, teksten er stanset ud med EK punch.


Ses vi mon til Kreative dage i Fredericia?

2 kommentarer: