lørdag den 15. oktober 2016

Mere Jul og mere Maja.


Endnu et kort med den nye papirserie fra Maja design.

Jeg elsker de "rigtige" og nostalgiske julefarver!


Motivet er fra Facebookgruppen Digistamp. Det er en fantastisk gammel nissefar - ikke?
Jeg har skåret ham ud med en tudsegammel Nellie Snellen die - en af de første die jeg købte tror jeg. hihi.


Stemplet er et af de nye fra Dixi craft, også skåret ud med en Nellie Snellen die.


Borten er en Cheery Lynn die.

Grene og kogler er en Marianne design die.


Jeg har leget med det foam man kan varme med varmepistol og forme lidt. Det er fra ScrapbookFun. Det er desværre udsolgt lige pt.

Og det blev så mit andet kort med "I wish"

Rigtig god weekend!

2 kommentarer:

  1. Så sødt som i gamle dage ... fristes man til at synge :)
    Sødt og julet på den gode, gammeldaws måde.

    God weekend og knus :)

    SvarSlet