tirsdag den 11. oktober 2016

Julekort i brune toner.


Endnu et Dixi craft julekort.


Jeg er ret vild med de rødbrune farver den nye brune juleblok er lavet i, og det er papirer derfra jeg har brugt til dette kort.


Stemplet er en af de nye juletekster.



Jeg har igen haft gang i de nye landskabsdie. De er da fine!!


Og stjernerne er endnu en favorit (dem har jeg da egentlig uhyggeligt mange af - haha)
Her har jeg lavet dem i glitter og metallic karton.


En toppers fra en af de nyeste pakker. Rammen er selvfølgelig også en Dixi die.



God tirsdag.

3 kommentarer:

  1. Brun er altid flot på kort og dit kort er både flot i farvevalg og stil :)

    SvarSlet
  2. Smukt i brune farver og er vild med stilen :-)

    SvarSlet
  3. Jeg køber altid nogle røde eller hvide og har ikke tænkt mere over det, men de der er bare såå fine.. Elsker stilen..

    Knus Jeanette <3 - http://www.jeasblanketanker.dk/

    SvarSlet