torsdag den 6. oktober 2016

Et julekort.


Jeg fik også lavet et enkelt julekort på Convention.

Papiret er fra en Joy blok.


Motivet er købt hos Digital Paper Shop.


God Jul er et chipboard jeg engang købte hos Ubik Scrap. Bagved er der en udstansning lavet med en Spellbinders.

Blonden er fra det andet af de 2 kit jeg har købt fra Craftezee Collection. Kristtjørnen er en ældre Cheery Lynn die.


Sukkerbærrene er købt hos ScrapbookFun - de har dem i masser af farver, og jeg skal helt sikkert have købt mange flere. Blomster fra WO.
De udstansede bær er lavet med die fra Marianne design.


En lille træfugl der er købt til Convention for år tilbage.


De fine bladkranse er skåret med die fra Dixi craft.


I dag er jeg heldigvis næsten frisk igen - så jeg tøffer på job i eftermiddag - og så kan jeg jo også snuppe scraphyggen i klubben i aften :)

God torsdag.

1 kommentar: