onsdag den 26. oktober 2016

Et hurtigt Babykort.


Min niece kom lige forbi et smut i eftermiddag. Hun skulle spørge fra en veninde om jeg havde et kort på lager til en pige barnedåb. Det havde jeg ikke.
Men niecen havde lige en halv time - så ...........  :)

Jeg greb straks Pizzaæskerne med Maja design papir - og 20 minutter efter var kortet lavet.
Det var niecen alligevel en smule imponeret over - hihi.

Her er resultatet.
Det blev et kort i str. 13 x 18 cm.
Motivet er "Vintage Baby" fra Maja Design, jeg tror papiret er fra "Vintage Romance"



Stemplet er fra Danske (og desværre udgåede) Orion design, jeg har punchet teksten ud med SU punch.


Navnet er skrevet med foam alfabet fra Panduro.


En buket af lækre WO roser, og en sød lille bamse.


En enkelt udstansning kom der også på kortet - den er lavet med die fra Joy.

Hav en herlig aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar