mandag den 3. oktober 2016

Et Herrekort.


Jeg elsker at lave Herrekort, og dem fik jeg også lavet nogle stykker af i weekenden.
Jeg er også i gang med at udtænke 3 Herrekort som jeg skal holde kursus i d. 19. november hos ScrapbookFun .
Her er det ene af dem jeg fik lavet på Convention.

Papiret er fra Maja Design "Enjoying outdoors"


Bilen er en die fra Frantic Stampers, og ovalen er skåret med CreaLies stitched oval.


Motivet er fundet på Pinterest.


Jeg fandt min gamle "armbånds die" fra Nellie Snellen frem - og flettede en bort sammen. Jeg synes den er lidt fed - og det er sjovt at lave. Jeg tror faktisk godt jeg kunne tænke mig den store udgave af disse fletstjerner også ... hvis i lige ved hvor den kan købes? :) 


Blomster fra WO - bær og blade er en die fra Joy.


Møtrik hjørnerne er en die fra Joanna Sheen.


Og burlap borten midt på kortet er en die fra Cheery Lynn.


God ny uge derude.

2 kommentarer:

  1. Stilig herrekort!
    Den var råflott den "armbånds"-die'en din :))

    SvarSlet
  2. Et fint herrekort med mange spennende og fine efekter:)
    Ønsker deg en god natt:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlet