søndag den 2. oktober 2016

En helt fantastisk weekend.


I denne weekend har jeg været til Scrapbooking Convention i Middelfart sammen med ca. 240 andre glade og søde scrappedamer.
Og hold nu op hvor er tiden fløjet afsted, og hvor har jeg hygget med de dejlige tøser jeg delte bordende med.

Vi fik snakket en masse, jeg handlede (som noget helt nyt) forbavsende lidt, og der blev faktisk også lavet lidt.

Jeg fik lavet 7 kort på de 2 dage, ikke vildt meget - men jeg hyggede mig MAX - og så betyder det mindre hvad der blev lavet.

Her er et af kortene jeg fik fremstillet.

Papiret er fra en gammel Tilda blok.


Motivet er købt hos Digital papers, rammen omkring er skåret med en die fra Joy.


Borten med sløjfen er også en die fra Joy, jeg har trukket organza igennem, og bundet en dobbeltsløjfe på.


Tillykke er en tekst jeg har fået af Bodil.


Blomsterne er fra WO - den lille kagerulle tror jeg er en af dem Anni skaffede mig sidste år.


Jeg er lidt vild med de farver sammen.

Hav en skøn aften.
Knus.

1 kommentar:

  1. Åh, dette var et flott kort med et herlig motiv!
    Du har så mange fine dies og er så flink til å sette dem sammen :))
    Flotte farger på blomstene dine.
    Ha en fin dag!

    SvarSlet