fredag den 7. oktober 2016

Dixi craft nyheder igen.


For ikke længe siden kom der igen nyheder fra Dixi craft.


Her er mit første kort hvor jeg har brugt lidt af de fine nyheder.

Motivet er en af de nye toppers. Det er så hyggeligt med motiver med julemandens kane.
Den vildt flotte ramme er en af de nye dies. Jeg tror den bliver lidt af en favorit her hos mig!!  Især fordi der i sættet også er de sødeste hjertegrene.


Varme julehilsner er et af de nyere stempler, jeg har bare håndklippet et banner til teksten.
Et par roser og lidt bær blev der også plads til.


Det lille snefnug her har jeg klippet ud af en udstanset Dixi julekugle.


De her to "banditter"er da noget af det mest charmerende ... ikke?
Træerne er en af de nye landskabs die.


Og her er brugt begge de nye landskabs die.

Jeg er lidt vild med blå julekort.

God fredag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar