fredag den 14. oktober 2016

A very jolly Christmas to you all....


I aftes fik jeg endelig leget med det nye Maja design julepapir "I wish"
Og det er jo som ventet - helt vildt lækkert!!



Her er et af de 2 kort jeg indtil videre har lavet med lækkerierne! :)


Den skønne julemand er fra motivarket til serien. Jeg har skåret ham ud med CreaLies stitched ovals.



Teksten var en del at motivet - men da den ikke kunne være med i udstansningen jeg lavede, valgte jeg at skære den fra og bruge den sådan her.

Kanten af hvert papir er som altid en fin bort i sig selv - og jeg har brugt et lille stykke her.


Et blomstercluster i rød/hvide farver. Stjernen nederst er en Marianne die. Fyrregrenene er også en Marianne die. Sukkerbærrene er fra ScrapbookFun (de er SÅ fine)


De små bær er også en die fra Marianne. Jeg har skåret dem i 2 farver og haft gang i saks og lim.


Hav en fantastisk fredag.


3 kommentarer:

  1. Flott kort med lekre papirer.

    SvarSlet
  2. Lækkert kort i de skønne Maja papirer <3

    SvarSlet
  3. Meget flot kort du har lavet, dejlige farver:)

    SvarSlet