fredag den 23. september 2016

Funny minis.


Jeg fik lavet et par kort i aftes i klubben.

Jeg har købt mig nogle nye tekststempler - og da jeg så dem kom jeg til at tænke på mine gamle finër figurer. Jeg fik fundet figurerne frem og pakkede hurtigt et par kit.

Her er pige udgaven af de 2 kort jeg lavede.

Jeg har brugt papir fra Maja Design "Summer crush"


Her er brugt et af mine nye stempler, de er fra inkadinkado, og jeg synes de er vildt søde.
Teksten er skåret ud med en ny die jeg har købt - som jeg ikke tror har noget navn..? men fin er den da.


Her er så den sød Funny Mini figur. Uha hvor har jeg ellers haft dem til salg gennem laaang tid, men nu vil jeg ikke sælge dem - hihi.


Lidt blomster må der til, grenene er skåret med die fra Creative Expression, bladene er også en die uden navn.


Det er banneret også ...  haha... Jeg har rigtig fået brugt nogle af mine nyindkøbte skatte.


Jeg fik også lavet en drengeudgave af et Funny minis kort - det kommer en anden dag.



God fredag - og snart weekend.
Knus.

3 kommentarer: