fredag den 2. september 2016

Fjerde og sidste...


Det sidste kort jeg fik lavet til SiB var dette.
Det er et lift af et kort jeg har fundet på Pinterest.
Jeg har brugt papir fra Maja design.


Doilyen er skåret med die fra Prima. Motivet er fra Digital papers - og den lille ramme er i chipboard, jeg har sværtet/farvet den med "Stempel farbe"  

Det lille ur er fra Bo Bunny, bregnebladene er skåret med die fra Marianne design, de lyse blade er skåret med Dixi craft die, blomsterne er fra WO. De lange swirl er fra et chipboard jeg har klippet i stykker - det er også farvet med "stempel farbe"


Hello er skåret med die fra Hero Art.



Der er stadig mulighed for at deltage i min candy HER 

Og i dag er det den store dag hvor ScrapbookFun slår dørene op til den nye spændende butik i Give.
Ses vi?

Knus.

4 kommentarer:

  1. Nydelig og elegant kort!
    Så fint du har arrangert blomstene og pynten :))
    Ha en fin dag!

    SvarSlet
  2. so lovely card;))
    have a nice weekend!

    SvarSlet
  3. Her var det et fint kort i fine farger, og fint pyntet:)
    Mange fine kort du har fått laget på treffet.
    Ønsker deg en fin helg:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlet