torsdag den 1. september 2016

Et Dixi julekort mere.


Det er måske nok lidt tidligt med julekort - men når det nu er ved denne tid at jule nyhederne begynder at komme - så må det jo være sådan.

Her er endnu et kort med Dixi Craft nyheder.


Jeg har igen brugt det nye alfabet, denne gang har jeg brugt det inderste af udstansningerne.
Papiret er fra den nye blok i brune toner. Jeg er ret vild med den rødligt brune farve.


Teksten er et nyt stempel, "Hullet" i papiret er lavet med den store nye julekugle die.


til julekuglerne følger der en "snor" og en sløjfe med. Snoren til den store laver dog et stitched mønster i papiret istedet for en strimmel, så her har jeg brugt snoren fra den lille julekugle.


Julelyset er et af de nye motivstempler.

Og her er den lille julekugle.





I dag starter jeg i mit nye job - jubiii......
Og i morgen slår Henrik og Charlotte dørene op til deres nye spændende butik på Kornvej 12 i Give.

Ses vi der?

Knus.

2 kommentarer:

  1. Flot julekort. Tillykke med det nye job.

    SvarSlet
  2. Flott julekort med nydelige detaljer!
    Godt å være i gang med jobben? Lykke til videre!

    SvarSlet