torsdag den 22. september 2016

Et Bryllupkort mere.



Her er endnu et kort fra tirsdagens scraphygge hos ScrapbookFun.


Også til dette kort har jeg brugt "Vintage Romance" fra Maja Design.


Motivet er fra det motivark der er til serien.
Metalhjørnerne er fra Dixi craft.

Det lille motiv med duerne er også fra motivarket. De små hjerter med tekster i er en die fra Cheery Lynn.
Bladene er skåret med die fra Creative Expression.


Den fine bort er lavet med die fra Cheery Lynn.


Flere hjerter.

Blomsterne er fra WO - Tillykke teksten har Bodil lavet til mig.


Gazen har jeg fået af Bente. 


Jeg er ret vil med de fine og sarte farver i papiret. 

Lørdag kører jeg til Scraphygge på Djursland - hvor jeg også skal holde mit første kursus.
Ses vi?
Knus.

2 kommentarer:

  1. Nydelig og delikat kort - så flott!
    Ha en fin dag!

    SvarSlet
  2. Det er så smukt, fint og sart

    God weekend til dig, knus
    Ses desværre ikke

    SvarSlet