fredag den 9. september 2016

Endnu et Vin kort.


I aftes var jeg i klubben.
Det blev kun til et enkelt kort - for jeg manglede fuldstændig lysten til at lave kort. Hihi...
Sådan er det jo nogle gange - men det er stadig hyggeligt at være i klubben også uden at lave noget.


Papiret er vist fra Maja design


Igen har jeg brugt mine Vin stempler - hvor ER jeg glad for dem!!
Tekst (og ramme) er stanset ud med die fra Creative Expression.


Vinflaske og glas er en die fra Frantic Stamper.

Dobbeltsløjfe i organza - og en af yndlingsperlerne.


Blade skåret med die fra La la-land - og grene lavet med Tim Holtz punch.
Blomsterne er fra WO.


Metalhjørnerne er fra Dixi craft.


Det var hvad jeg fik lavet i aftes.

God fredag og snart weekend.
Knus.

2 kommentarer:

  1. så flotte farger , pynt og dies, vakkert kort. Klem Synnøve

    SvarSlet
  2. Beautiful. love the bow withe the brad.

    SvarSlet