mandag den 5. september 2016

En VINDER og et Dixi kort.


Jeg har lige trukket en vinder af min lille Give away ... nåja... det vil sige - Patrick har trukket en vinder - hihi.

Men før jeg afslører hvem det blev vil jeg vise endnu et Dixi kort lavet med de lækre nyheder.

Her valgte jeg at lave et rammekort.

Papiret er fra en af de nye blokke.


Stjernerne er en af de nye dies.


Jeg har mixet udstansninger med både det gamle og det nye juletræ. Dyrene er også en af de lidt ældre men super fede dies.


Og det samme gælder den søde snemand.


Jeg har brugt et af de nye stempler.


Jeg er lidt vild med blå/hvide kort.


Og så til vinderen af min Candy...

Vinderen blev.....

...

....

kommentar nr. 39 

,,,

,,,

...

og det er Mona

Tillykke til Mona - vil du tage kontakt til mig enten via min mail pabst1@bbsyd.dk eller på Facebook, så sender jeg din gave afsted ... og jeg har selvfølgelig lagt lidt ekstra i - da der kom over 40 deltagere i udtrækningen.

God ny uge derude.
Knus.

4 kommentarer:

  1. Super flott julekort Dorthe!
    Nydelig pyntet og fin farge. Jeg også liker blått kjempegodt ;)
    Gratulerer til vinneren av din giveaway!
    Ha en god og kreativ ny uke :)
    Klem, Inger

    SvarSlet
  2. Flot julekort.
    Tillykke til vinderen.

    SvarSlet
  3. Nydelig julekort, Dorthe! Herlige farger og dies du har brukt.
    Gratulerer til Mona som vinner av giveaway'en!

    SvarSlet